onsdag 22 juni 2011

Scrappa :)

Idag har det varit junta hemma i Emmas fina hus. I vanliga fall brukar vi mest sticka och virka men idag var det flera som även scrappade. Jag måste erkänna att jag har varit lite skeptisk till detta men när jag såg album idag som innehöll bilder med det växande gravidmagen, bilder från förlossning, förlossningsberättelse och självklart bilder på barnet, blev jag lite såld. Tidigare idag var jag på Mediamarkt och lämnade in lite bilder för framkallning så nu är det bara ett fint album som saknas. Jag ska ändå till köpcentret i morgon och trängas med (troligtvis) en stort antal av Jönköpingsborna på Systemet så då ska jag även gå till Åhlens för de brukar ju ha en massa fint. Kolla in länken nedan :)



Kalender, dagbok, pennor och kollegieblock - Åhlens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar