söndag 19 juni 2011

evihetsprojekt

Det känns som om det blir så sällan som jag publicerar något nu för tiden så jag tänkte visa ett projekt som jag håller på med som har blivit ett evighetsprojekt.
Detta är då min vårtröja (alltså inte 2012 utan 2011 och jag vet att det redan är mitten av juni...)

Det är en pippitröja till mig själv. Jag är klar med fram- och bakstycke och har nu ärmarna kvar... Det positiva med att det tar tid är väl att jag och lilleman inte kommer att kunna ha på oss våra pippitröjor på oss samtidigt och att vi på så sätt slipper se ut som en framsida på en stickbeskrivning i våra matchande tröjor:)
Jag har en dålig vana att tänka ut en massa nya projekt långt innan jag är klar med det jag håller på med. Bokmärkesraden på datorn börjar bli lite väl lång nu...
Men hoppas att detta inlägg nu fungerar som en morot och att jag gör klar tröjan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar