fredag 13 juli 2012

godaste hamburgaren

I veckan kollade jag på "Tinas sommarkök". Där gjorde hon tillsammans med Johan Glans hamburgare som såg väldigt goda ut. Då jag och E försöker vara lite ekonomiska då vi precis har köpt hus hade vi bestämt oss för att göra en kall potatissallad på den potatis som blev över från en annan middag. Vi bestämde oss för att ha grillat till och då kom jag att tänka på Tinas hamburgare. Så jag tog tag i att fixa käket och var faktiskt grillmästare ikväll (oftast har vi den genustypiska fördelningen att E står vid grillen typ jämt). Men det gick bra och hamburgarna höll till och med ihop. :)

Jag gjorde också mögelostsåsen som finns på samma länk som ovan samt försökte med löken (gick väl inte som planerat men blev god ändå), hade parmaskinka på burgaren och till hade jag som sagt kall potatissallad,


Grymt gott och rekommenderas starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar